2012. június 12., kedd

Az idei CRRA győztesek


Idén is átadták a legelismertebb nemzetközi jelentés díjakat a CRRA díjait. A  kiíró a  CorporateRegister.com, a legnagyobb nemzetközi adatbázis, több mint 160 ország 9000 vállalatának csaknem 40 000 jelentését teszi elérhetővé az olvasók számára (regisztráció szükséges).

Annak ellenére, hogy 29 országból voltak nevezések, a dobogós helyezéseket mindössze 9 ország vállalatai tudhatják magukénak. A 9 kategória első helyein az Egyesült Királyság és az USA (3-3 első hely), illetve egy-egy elsőséggel Dánia, Ausztrália és Izrael osztoztak. Dobogós helyen végzett még Franciaország egy jelentéssel, Kanada és Brazilia két-két jelentéssel, továbbá Dél-Korea egy jelentéssel.
Nem meglepetés, hogy a legjobb integrált jelentés díját ismét a Novo Nordisk nyerte el, hiába óriási rutinjuk van már, ami toronymagas győzelmet hozott számukra a kategóriában. Ebben a kategóriában indult egyébként a MOL is. Számomra az sem meglepő, hogy a legjobb KKV jelentés díját az egyik legnagyobb CSR-jelentés guru Elaine Cohen cége, a Beyond Business készítette.

A Coca Cola idén két kategóriában is győzedelmeskedett, a királykategóra, azaz a Legjobb jelentés díját, illetve a Legjobb széndioxid beszámoló díját is elhozták. Két kategóriában nyert a Marks and Spencer is, a Lényegesség valamint az Őszinteség kategóriákban.

A következőkben összefoglalva a győztesek és helyezettek. A linkek a Corporateregister oldalaira mutatnak, ingyenes regisztrációt követően a jelentések letölthetőek, illetve letölthető az összefoglaló kiadvány is.

Gratulálunk a győzteseknek!
Legjobb jelentés
Győztes: Coca-Cola Enterprises Inc (USA)
2. helyezett: Vodafone Group plc (UK)
3. helyezett: Marks and Spencer plc (UK)

Legjobb első jelentés
Győztes: La Trobe University (Ausztrália)
2. helyezett: Bloomberg LP (USA)
3. helyezett:  American Water Works Company Ltd (USA)

Legjobb KKV jelentés
Győztes: Beyond Business Limited (Izrael)
2. helyezett: Banarra (Ausztrália)
3. helyezett: Guelph Hydro Inc (Kanada)

Legjobb integrált jelentés
Győztes: Novo Nordisk (Dánia)
2. helyezett: Hyundai Engineering and Construction Company  (Dél-Korea)
3. helyezett: Vancity (Kanada)

Legjobb CO2 beszámoló
Győztes: Coca Cola Enterprises Inc. (USA)
2. helyezett: Vodafone plc (UK)
3. helyezett: Royal Dutch Shell (UK)

Kreatív kommunikáció
Győztes: The Walk Disney Company  (USA)
2. helyezett: Microsoft (USA)
3. helyezett: Hewlett-Packard Company (USA)

Lényegesség
Győztes: Marks and Spencer plc (UK)
2. helyezett: L'Oréal SA (Franciaország)
3. helyezett: Coca Cola Enterprises Inc (USA)

Őszinteség
Győztes: Marks and Spencer plc (UK)
2. helyezett: Microsoft  (USA)
3. helyezett: Natura Cosméticos SA (Brazilia)

Hitelesség
Győztes: Co-operative Group Limited (UK)
2. helyezett: Banco Bradesco (Brazilia)
3. helyezett: Royal Dutch Shell plc (UK)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése